FANDOM

Naamah (infernal: נעמה) es la sexta hija del Dios de la Oscuridad y la archiduquesa de la vanidad. Su libro profano es el tomos kenodoxia.

This statuesque beauty wears a sardonic smile on her ruby lips.Curved horns jut from her brow and hold back her long darkhair—and her eyes smolder with dangerous red sensuality. Large leathery wings stretch from her back, the joints of which are laced with razorlike claws, and a sinuous tail ending in a thin curved spike completes the image of demonic beauty. She wears a revealing gown of diaphanous silk and razor-studded leather straps, and she idly toys with a glittering and sparkling scourge made of fine adamantine spiked chains.

La Reina de las Súcubos intentó conquistar Onira durante la sexta guerra primordial con su incomparable belleza demoníaca haciendo que todos la adoraran, pero no contó con que muchos la envidiaron o la odiaron por su excesiva vanidad y otros no cayeron bajo sus garras de lujuria, una vez roto su hechizo no fue difícil derrotarla.

Sirvientes Principales

Beluiri y Caizel.